piątek, 29 stycznia 2010

Z koperty.....6

Tylko tym razem z innej koperty. Dziś dostałam kartki wygrane w forumowym konkursie Petitka.To piękne pejzaże polskie. Widoki pokazujące miejsca nie odwiedzane tłumnie przez turystów. A we mnie te kartki oprócz miłych wrażeń estetycznych wywołały lawinę wspomnień....

I kolejna...
Jakby czas się cofnął o dobre 30 lat... do czasów wakacji i ferii spędzanych na wsi u dziadków. To była wieś z pogranicza Mazowsza i Podlasia, ale takie właśnie kapliczki można było zobaczyc na rozstajach dróg. A ukochany mój dziadek miał wóz i takiego właśnie konia. Z nim kojarzy mi się wiele spraw, dziadek nauczył mnie jazdy na rowerze, opowiadał o wojnie spędzonej na przymusowych robotach w Niemczech, uczył otaczającego świata... Nie ma Go już od 19 lat i ciągle mi Go brakuje...

4 komentarze:

Cleo-inspire pisze...

Bardzo mi sie one podobają. Unosi sie aura spokoju , rozmyslen... naprawde sa cudne.

Pasażerka pisze...

taka małomiasteczkowa i prowincjonalna atmosfera. i bynajmniej jest to jak najbardziej pozytywne określenie :)

Klaudyna Maciąg pisze...

Cudowne... Naprawdę mają w sobie coś takiego, co powoduje, że czas się na chwilę zatrzymuje.

Petitek79 pisze...

A wiesz Madzia, że u mnie ta kolekcja wywołuje podobne wspomnienia z dzieciństwa? Może dlatego właśnie lubię te kartki:)