środa, 6 stycznia 2010

Dachy

Jeszcze o dachach dziś będzie. Na budynkach o zupełnie innym przeznaczeniu, choć ich dachy bardzo podobne...

Ten budynek dotarł do mnie w ramach RR ze Stanow Zjednocznoch, z Pennsylvani. Znajduje się w nim tamtejszy "Urząd Wojewódzki" a w każdym razie najważniejszy budynek stolicy stanu. Katie, od ktorej go dostałam nie mieszka w tym mieście, pewnie dlatego niewiele mi o nim napisała, ale i tak kartka mi się podoba!



Ta kopuła wieńczy zaś dach jednego z duńskich kościołów:  Fryderyka... A tęcza w tle jest zapowiedzią slońca! I tym optymistycznym akcentem kończę swoje dzisiejsze opowiadanie...

4 komentarze:

Cleo-inspire pisze...

Mi takze sie podoba, widziałam juz naprawde przerózne arcydzieła na sklepieniach ...

Anonimowy pisze...

piękne:)

Unknown pisze...

no ładna kopuła, naprawdę :)

Spellbound pisze...

Obie kopuły są świetne :) Ale ta 2 bardziej niż ta 1 ^^