czwartek, 7 stycznia 2010

Jestem tym co jem...

Dziś poczta nie spisała się najlepiej, dlatego będzie coś, co juz mam od jakiegos czasu, ale to znajduje sie w obszarze moich zainteresowań zawodowych i prywatnych również...                                                                                                                                                   

  To kartki z popularnej ostatnio serii " Atelier Nouvelles Images". Ja posiadam jak do tej pory tylko te dwie. Jestem z wykształcenia i z zamiłowania technologiem zywienia, na codzień pracuję w gastronomii i takie tematy są mi bardzo bliskie. Mają też walory poznawcze... niektorych takich owoców i warzyw w rzeczywistości pewnie nigdy bym nie zobaczyła.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

zapachniało mi cytrusami :-)

Cleo-inspire pisze...

Oooo...to jest cos, jeszcze takich pocztówek nie widziałam.