środa, 6 stycznia 2010

Dla ducha i dla ciała...

Dziś poczta i Genek zrobili mi niespodziankę! Wiedziałam, że Genek coś dla mnie wysłał, ale nie sądziłam, że tak szybko poczta postanowi mi to dostarczyć... zawartość koperty mnie po prostu powaliła: całe mnostwo pięknych kartek dla oczu i ducha a dla ciała duża dawka magnezu zawarta w czekoladzie!
Nie potrafię powiedzieć, co mnie bardziej ucieszyło!
I nie umiem określić, ktora kartka mi się najbardziej podoba. Jestem w nastroju romantyczno- sentymentalnym dlatego dziś pokażę kartki właśnie takie...

Taka na początek...ja mimo iz zodiakalny lew to stworzenie wodne jestem bardzo. Najlepiej mi się wypoczywa w wodzie... morze, jezioro to coś co bardzo lubię...



Widoczek dla mnie sielski... przywodzi mi na myśl dzieciństwo. Nawet te kwiaty, niektóre z nich to nasze swojskie malwy.

I kolejny, zeby juz było całkiem romantycznie... zachodzące słońce... wszędzie równie piekne....
Ten widoczek pochodzi z Bornholmu, a na mojej wymarzonej kartce byłyby dwa rowery....

2 komentarze:

Cleo-inspire pisze...

Ta z rowerkiem bardzo mi sie podoba - barwa nieba jest niesamowicie uchwycona.

Petitek79 pisze...

Te domki są przeboskie!