sobota, 6 lutego 2010

Jasnowidz?

Właśnie usłyszałam w telewizji coś co mnie totalnie zadziwiło. Powiedzieli, że zostało 6 dni do olimpiady i ze na tejże olimpiadzie Polacy zdobędą 5 medali!!! Podobno przeprowadzono jakąś symulację i taki właśnie efekt ona pokazuje.... Ciekawe, czy takie prognozy wogóle kiedykolwiek się sprawdzają?
A ja dlatego postanowiłam pokazac kartkę, którą dostałam z Kanady jeszcze jesienią.....To oficjalna maskotka igrzysk, jak widac nazywa się Miga i jest młodym niedzwiedziem morskim, który żyje w oceanie.


A do tego proponuję znaczek, ktory ostatnio naklejam na wysyłanych przeze mnie kartkach. To nasza Polska kandydatka do medalu olimpijskiego:Justyna Kowalczyk. Bardzo mi się ten znaczek podoba!

3 komentarze:

Unknown pisze...

Liczę, że Justysia nie będzie jedyna w tym zdobywaniu medali :)

Klaudyna Maciąg pisze...

Grey, więcej optymizmu! 5 to absolutne minimum medalowe :)

Petitek79 pisze...

5 medali? Ciekawe kto. Nie podejmuję się oceny Kowalczyk- jedynie boję się aby nie dostała zapaści, albo tfu tfu. No i moim cichym faworytem do brązu jest drużyna polskich skoczków:) Oni potrafią się zmobilizować na takich imprezach:)